esmaspäev, 5. september 2016

Mõned...
Käisin eile suvelõpu vilju vanadest aedadest otsimas, et ehk leian midagi huvitavat. Ei leidnud, miskipärast on lootus alati suur. Varem olen vanade aedade tiiru teinud valgete klaaride ajal või siis sügisepoole; seekord siis septembri neljandal päeval. Ja nii palju on puid, mille sorti mina ei oska määrta, ometi kasvavad nad teiste vahel reas ja kunagised soovitussordid on mulle teada. Nõnda mõjuvad tundmatud sordid müstiliselt... mis nad ikkagi on? Kuna seekord ma midagi uut oma aeda ei leidnud, siis mõtlesin, et jätan blogi igasugu õuntega koormamata, teen pildid enda jaoks dokumenteerimiseks. Aga siis tuli üks loom minu juurde ja ütles midagi... , niisiis... seekord ikkagi koorman oma blogi, aga napilt.

Loom tuli...
'Suislepa' moodi õunad. Vasakpoolsed on pisut magusamad ja aimatava 'Suislepa' vürtsiga, puu kasvukoht oli jäänud kehvaks - tegu vast ikka 'Suislepaga'. Parempoolsel, paremas kasvukohas kasvanud õuntel puudub suisleplik vürts, lihtsalt väga mahlane magus-hapu õun.


-

'Kägi bergamotid' võimaldavad pirnilõhna ja maitset tunda.


2 kommentaari:

  1. Milline ilus väike loom!:)
    Kah omamoodi looduse ime oma miniatuurses täiuslikkuses.

    VastaKustuta
  2. Loom lausa kohustas blogi koormama, Futul on õigus, loomake on tõesti ime. Ma armastan neid väikeseid imesid

    VastaKustuta