esmaspäev, 12. september 2016

AED ON PRAEGU SELLINE

Kollaseid suvedaaliaid eraldi vaadates pole nad nagu eriti dekoratiivsed, aga nad loovad miljöö.

Suvedaaliad on mesilasi täis, korjavad õietolmu.


Serbia kuusk 'Nana'.


7 kommentaari:

  1. Milline värvipilgar! :)
    Mulle meeldib nende lõhn. Nad lõhnavad umbes nagu päevalilled või midagi maitsvat igatahes.:)

    VastaKustuta
  2. Ohh kuis on alles värve. Peaks järgmisel aastal vist ka suvelilli soetama, aga neid vist tuleb kasta ja aiakastmiseks mul vett ei jätku.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mina küll suvelilli, üldse lilli ei kasta; suvedaaliad olen alati külvanud peenrasse, viimasel paaril aastal 9.-12.-13. mail. Kui ettekasvatatud taimi istutaksin (millel ei näe mõtet), siis peaksin neid küll kastma. Kui saialill saab aias hakkama, siis saab ka suvedaalia.

      Kustuta
  3. Väga ilus on see värvimöll, aga mina eelistan seal ajal hoopis rohelist aeda, sest kohe-kohe algab puittaimede pidu ja kerge hingetõmbepaus kahe suure värvimängu vahel on vähemalt mulle hädavajalik.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Põhjamaa suvi on ju nii lühike... sügis veel lühem.

      Kustuta
  4. See daaliaväli on ikka täiesti uskumatu vaatepilt. Võimas!

    VastaKustuta
  5. Nii rõõmuküllane. Sul vist on kogu aeg hea tuju :)

    VastaKustuta