pühapäev, 9. oktoober 2016

ÕHTUSÖÖK

Täna on teine päris sügise päev. Taevas on hall, eile vihmapiiskadega, täna kõleda põhjatuulega (hommikul puhus nagu idast). Panin täna küüslaugud maha ja tulbisibulad. Tulpide juures mõtlesin, et miks on mul neid tarvis, mis ma nendega teen... aga maha panin.
Redise seemnekuprad on salatisse ja niisama mekkida imehead. Praadisin õhtusöögiks pastinaaki.

Pastinaak saab ruttu valmis, lisasin kaks sibulõuna ja pipart.

Soola panen alati pärast, nii on taimede oma maitset paremini tunda. Pastinaak sobib hästi linnulihaga.


3 kommentaari:

  1. Huvitav, ma ei ole kunagi pastinaaki söönud. Mul pole selle kasvatamine välja tulnud kui kunagi proovisin, äkki peaks nüüdse kastimajanduse juures uuesti proovima.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Pastinaak tahab ilmselt kohevat mulda, sellist huumusealust, mis ise niiske püsib. Minu aiamaa kohevas mullas kasvavad nad pirakad, kuigi sordi nimi on poolpikk.

      Kustuta
  2. Mina võtsin ka just pühapäeval oma pastinaagid üles. Saak oli väga hea ja juurikad suured kui suhkrupeedid. Juurikalised üldse kasvasid hästi sel aastal. Ahjujuurikad (pastinaagile lisaks porgand, punapeet, kartul ja sibul) olid ka mul nädalavahetuse laual. Omakasvatatu on imeliselt magusa maitsega!

    VastaKustuta