kolmapäev, 3. august 2022

Hommikusöök,

kui kohvi tõmbab.


4 kommentaari:

  1. Anonüümne4.8.22

    Väga isuäratav! Ka

    VastaKustuta
  2. Anonüümne4.8.22

    Kas need tumekollased meekarva tikrid seal herneste kõrval on mõni vanaaegne sort või uusaretis? Tunduvad väga magusad olema:
    maurus

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Anonüümne5.8.22

      Need kollased on minu aias pea ükskõikse suhtumise tõttu viletsaks jäänud, tegelikult on sordil küllalt suured marjad. Olen teda kohanud päris paljudes vanades aedades. Sordi nime ei tea: rahvaseas olen kuulnud nimetust "Mesimari". Viljaliha on tõesti magus, aga viljakest teistest karusmarjadest sitkem, lisaks veidi kootav. Tihti söön ainult tema viljaliha, pigistan kesta suhu tühjaks. Minu aia noorim sort on 'Rae 1', 1950. Maitselt hindan parimateks ' Rae 1' ja 'Früheste von Neuweid' (roheline, karvdega).

      Kustuta
    2. Anonüümne6.8.22

      Aitäh vastamast, Raivo.Olen ammu otsinud oma aeda head, magusate kollaste suurte marjadega tikrit. Üks nagu on, aga mitte päris niisugune. Teise sain eelmisel aastal vanast aiast tooduna, sel aastal oli tal vaid 5 marja, suured , piklikud ja tõesti kollased ja magusad, näis, mida tulevik toob.
      Ja muideks, sinu poolt toodud kanada tsuuga ja hosta "Great Ekspectation" tunnevad end meil väga hästi, tsuuga on juba suur ja väga ilus. Aitäh! Niina

      Kustuta