neljapäev, 23. juuni 2016

SÕPRADE POOL SUVITAMAS (II) - JAANILAUPÄEV

Käisime Lihulas. Jaanilaupäeval, Võidupühal toimus igasugu asju. Ühe pildi tegin tule tseremooniast; iga Läänemaa valla esindaja võttis sealt tule. Ma ei tunne institutsioonide vastu huvi, seetõttu pole õpilaskogu, kohalikest ega riikikogu valimistest kunagi osa võtnud; oktoobrilaps olin, pioneeritõotust pidin lollina kaks korda andma, sest ühel päeval ei pannud kaelarätti kaela, aga siis kandsin kaelarätti koolivormi osana teistest kauem, olin inertne laps, ainult vene keskkooli omad ületasid mind selles; minu meelest vorm ja kool sobivad kokku, aga minu jaoks oli kool talumatu... vormist oli natuke abi.

Vanamõisa jaanitulel käisime; mängisin üle aastate võrkpalli, väga tore oli.

Jaan süütab jaanitule.



Enne keskööd jõudsime ka oma lõkke teha, vana pioneerina panin ühe tikuga põlema. Meie jaaniöö.









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar