reede, 25. juuli 2014

PÕHJAMAA LÜHIKE SUVI

+30 varjus, mida sa päikesekäes teed. Suvelilli oleks vaja harvendada ja vahekäike kõplata. Varsti kasvavad rajad lilli täis. Jätsin eelmiste harvendamistega taimede vahed nii, et võiks veel kuni paar taime vahelt ära võtta, et vaatan ikka järgi, mismoodi õied tulevad ja siis teen lõpliku valiku. Seemned olen korjanud ise, neid on mul mägede viisi.
Ema mul istutas õitsvaid peiulilli ja pruudisõlgi maastvõetud kartulite asemele. Vahest ma mõtlesin, et kas sellist segadust on vaja. Nüüd mõtlen - kuidas ma ikka ilusa lille minema viskan ja vaatan tühje kohti. Aga praegu on nii palav ja kuiv... ja kuumus jätkub. Ja see tundub nii suur töö olema, et kasta ja varjutada taimi.


-


Ema tehtud segadust oli sügisepoole ilus vaadata:




-









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar