laupäev, 5. märts 2016

KAUNIS KODUAED 8 - Üks stiil

Ei saa inimese üle otsustada aia järgi. Võibolla ta tahab oma täitmatu aia asemel hoopis väikest väheste taimedega aeda, et tegelikult on ta minimalist, aga kuidagi ei õnnestu seda välja näidata, võibolla niiväga ei tahagi välja näidata, mingit sundi ju pole. Ärge saage temast valesti aru.

Naudin ilma ehituslike elementideta metsikuid aedu. Naudin ka õieuputust. Lihtsad ja asjalikud kõrgete puudega taluaiad paitavad silma. Meeldivad ka ranged vormid ja sirgjooned. Jne.


Pilt netiavarusest.
-

http://lejardindebrigitte.blogspot.com.ee/ 

-

Claus Dalbi Madalmaade rännakute pildid http://www.clausdalby.dk/




-


-

Siin käin suviti puhkamas:

-

Ma ei suuda endale enda maitse järgi aeda teha; näen oma aias oma tööd ja mind häiriks see. Nagunii ei õnnestuks jäljendada elegantset minnalaskmist.
Nii ma siis teen kuidas suudan... väheldane, peaaegu korrapärase kujuga lillepeenar on jagatud loetud laikudeks; aiamaa selle otsas; puud on asjalikult tuulekaitseks istutatud - vähe liike on silmale rahustav vaadata; on viljapuud ja marjapõõsad. Mida eluks nii väga ikka vaja on?


5 kommentaari:

  1. Kui lõpuni aus olla, siis minagi sooviksin osata ja suuta just seda elegantset minnalaskmist aga ei tule kuidagi välja :(

    VastaKustuta
  2. Minule jälle meeldivad metsikuvõitu aiad koos mõningate ehituslike elementidega. Igaühele oma.

    VastaKustuta
  3. Mulle meeldib, et nii palju on meil eriilmelisi aedu ja aednikke. Väike riik mahutab palju erinevat ja erilist.
    2 esimest fotot teeradadega on minu jaoks eriti inspireerivad ja lambukestega foto väga rahustav.

    VastaKustuta
  4. Anonüümne5.3.16

    See prantslanna blogi haaras mind kaasa nii, et ei oskagi midagi tarka öelda, ainult unistada. Thea

    VastaKustuta
  5. Olles loomult boheem, ei oleks mul minnalaskmisega mingeid probleeme, aga käärid tekkivad seal kus...Minu ideaalmaastikud asuvad tegelikult jaapanis, kuid endale ma midagi sellist lubada ei saa, sest olen juba läinud hoopis kolmandat teed. Nõnda siis alpiteemalised katsetused koos kõrgemalillelise tagaaiaga. Ühel suvel läks mul ajapuuduse tõttu see kõrgete lillede peenar täiesti käest ära, siis oligi inglise aed. Nii, et kõike olen katsetanud.:)

    VastaKustuta