kolmapäev, 20. mai 2015

KOLM VÄRVI: PUNANE, VALGE, ORANŽ


Ükskord mõtlesin, et linnud ei karda väikseid lapsi ja vanu inimesi, et mõlemates pole ohtu. Ma olen vanaks jäänud, või hoopis lapseks muutunud. Aias on linde nii palju, et kummaline: leevikesed, linavästrikud, ohakalinnud, metsvindid, punarinnad, kärbsenäpid, ööbikud, mets-lehelinnud, musträstad, laulurästad jne. Linavästrik naksutas aiamaal putukaid; ta oli minu kõrva-ääres, usaldas mind. Leevikesed lendavad häälega.
Ja metskitsed tormasid mulle pea-aegu otsa, ootamatu jooksukõmin. Sokk ajas emast taga; nii nad sinka-vonkatasid põllul. Minu peletushääl oli vaid põgus vahepala.

Ohakalinnud söövad võilille-seemneid.


Ja tulpide kolm värvi: punane, valge ja oranž on põhivärvid








1 kommentaar:

  1. ja mina imestasin, et linde aasta aastalt aias rohkem, et põõsaid, puid kasvamas, sellepärast, nüüd tuleb välja, et vanadus hoopis :)

    VastaKustuta