neljapäev, 8. mai 2014

PÄEVA LÕPP

Looduses on ilus.
Kased lõhnavad. Soe õhtu pärast jahedaid. Vihma sadas öösel.
Kes kõik seal metsas on? Konnad ja teised.

Täna olid aiamaa otsas pardi moodi linnud. Üks lendas viis meetrit jalgade eest teistpoolt kompostihunnikut viuh-viuh-viuh, tegi nagu ka prääksu; põhja poole lendas. Mõtlesin, et kes see veel oli. Mõtlesin. Ja siis katkestas teine samasugune viuh-viuh-viuh mõtte, tegi ka nagu prääksu; lendas lõuna poole. Enam ma ei suutnud rohkem mõelda. Oli neil vast segadusseajav plaan. Küllap saavad metsataga kokku. Kas püüd prääksatavad? Teeme prääks ja kõik.

Kaks nahkhiirt tiirutasid aias, nüüd õhtul. Kell kümme on täitsa valge. Vaata ja ole.

Päeval käisin piima toomas ja kuna olin poolel teel, siis läksin ka poodi, et toon midagi: pakk võid ja keeduvorsti ja õlut. Tõstsin asjad korviga letile ja tuli meelde, et raha ei võtnud kaasa. Poemüüja viis asjad tagasi. Minul oli tunne, et lähen rikkamana koju tagasi.


3 kommentaari:

  1. Kas siis poes vihikut sahtli põhjas polegi? Nagu linnapoes oleks käind! :P

    VastaKustuta
  2. mul tekkis ka see vihiku küsimus :D meil küll poes veel on ! meie nimetame neid segadusetekitajaid nurmkanadeks, kas see on sama mis püü, mina linde linnalapsena ikka veel ei tunne. Kui kunagi maale kolisime, siis nimetasin ühte lindu hääle järgi tilder-hüübiks, koovitaja oli hoopis :D Aga muidu on vist see kõige ilusam aeg kätte jõudmas :D

    VastaKustuta
  3. Nurmkana ja põldpüü on üks ja see sama. Aga minu meelest on nad põldpüüst matsakamad. On kes nad on, nii on rahulikum - järgmise korrani.
    Ma ei taha võlgu võtta, kui ka selline vihik oleks.

    VastaKustuta