esmaspäev, 8. jaanuar 2018

Vahekokkuvõte

Eelmisel nädalal oli siin lõpetamise mõte peas, isegi kokkuvõtlik jutt oli peas küps, aga täna on pea täitsa tühi. Ei suuda keskenduda. A. arvas, et mul on vitamiinipuudus ja soovitas esialgu eelviimane postitus teha. A. tahtis veel, et kirjutaksin jutte kunagi unes minu tagaselja ilmunud bordoopunase kaanega juttude raamatust "Rosengämbe". Aga ma ei mäletanud juba siis, mida olin kirjutanud ja piinlik oli ootamatult ilmunud ja vist ka toimetamata-kirjavigadega raamatu pärast. Või et tal oleks huvitav lugeda minu maailma-avastuslikust keelerännakust galeegi keeleni ja seal, millest olin talle rääkinud. Aga mu kirjutamine on nii vaevaline.  
Eelmisel nädalal vaatasin üle vist kõik oma postitused, et teen kokkuvõtte... vanu postitusi vaadatakse statistika järgi veel päris rohkesti, retki ja "Kauni koduaia" rubriiki. Ja mis ma ikka enda kohta ütlen, et tegin enda äranägemise järgi. Ühe võimalusena kaalusin, et loetlen lõpetuseks kõik oma lillepeenra 31 püsililleliiki, 4 kaheaastast ja 8 üheaastast üles ja panen mõned vaated, hea lühike nimekiri teha. Võibolla järgmine kord.

Päikselisel päeval vaatan õunapuud. Vaatan kuidas edasi kujundada. 'Talvenaudingule' on 12 sorti poogitud ja neli olen varemalt välja lõiganud. Eesmärgiks pole võimalikult palju sorte ühele puule pookida, olen siia hoiule pannud enda jaoks väärtuslikke sorte, tavaliselt teen ühest sordist 4 poogendit, kuidagi on nii välja kujunenud. Ja eelmise aasta augustitorm murdis päris palju küljutuse viisiga sama aasta poogendeid ära, oma viga, et neid ei toestanud, aga kõik sordid jäid alles.




8 kommentaari:

  1. Anonüümne9.1.18

    Miks sa lõpetada tahad? Huvitavaid, omanäolisi ja harivaid blogisid niigi vähe. Oleks väga kahju.
    Et su blogi väga tihti ei kommenteerita, ei tähenda seda, et ta huvitav poleks. Aiapidajad, kes kõik pole paraku aednikud, on harjunud rohkem kommentaaridega stiilis "oi, kui ilus" jne.
    maurus

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Päeviku hea omadus ongi, et saab omanäoline olla, kuigi ka akadeemilises raamis, kooli ajal, sai küllalt vabalt essee või referaat vabavärsis esitatud; mul on olnud alati end raske institutsoonide järgi painutada.
      Olen ise tagasihoidlik kommentaaride kirjutaja, kordaksin asjatult end, aga hea on kommentaare saada, aga ma ei näe nende arvus mingit probleemi. Vaatamata minu suhtelisele asotsiaalsusele (ainult blogi) ja eesti keele barjäärile, on senine blogi külastatavus olnud päris hea, võibolla väga hea.
      Ega ma justkui ei tahagi blogiga lõpetada, aga mingi kokkuvõtte tegemise mõte on peas, et kas ja kuidas edasi.

      Kustuta
    2. Anonüümne9.1.18

      No see juba ehk läheb….. kui et justkui ei taha veel lõpetada. Ehk ei hakkagi tahtma!
      Ja üks küsimus - kuidas mõista "eesti keele barjäärile"?. Kas sa oled rohkem kodus mõnes muus keeles väljendamisega, nt. rootsi või inglise keeles ?
      maurus

      Kustuta
    3. Pidasin silmas eestikeelse lugejaskonna suhteliselt väikest arvu. Minu keelteoskus on väga vaene, mõnikord, kui on valida võõrkeelse teksti vahel, siis eelistan hoopis vene keelt. Minu võõrkeelte huvi on pigem musikaalset ja kurtuuriloolist laadi, aga eesti keeles ilmunud keeleteduslikud tekstid on üks mu lemmikajaviide.

      Kustuta
  2. Fotoretked mööda teid ja radu on alati väga nauditavad olnud. Alati kommentaari ei pane, kuid pean end püsilugejaks. :)

    VastaKustuta
  3. Anonüümne9.1.18

    minagi püsilugeja, üks esimesi blogisid mida paar korda nädalas arvutisse jõudes avan ja rõõmustan, kui postitust nautida saab.
    jõudu edaspidiseks!

    VastaKustuta
  4. Ma loodan, et jõudsin järeldusele, pole siin lõpetada midagi!

    VastaKustuta
  5. Anonüümne12.2.18

    Ära lõpeta kirjutamist! Olen su blogi pikalt ja vaikselt jälginud st. olen kehva kommentaaride kirjutaja. Mulle meeldib su postitusi lugeda, kuid eriti meeldivad pildid. Sa oskad piltidel jäädvustada väikesi detaile, mida mida pikalt linnas elanuna enam ei oska märgata. Seega jätka!
    Egle Mäekivi

    VastaKustuta