esmaspäev, 6. aprill 2015

AED

Õhk võngub. 

Toimetasin aias: pookisin õunapuid ja silusin maad ja juurisin üle jäänud lumepalli pistikud (tegelikult istikud) välja. Päike tõi kõrgendatud meeleolu; ka iga kord enne pookima hakkamist on kuue all ärevus; isegi soovinuks tööd alustada šampanjaga! Üleliigset ärevust maandasin kahe telefonikõnega, toimis!
Pookimisest ma eraldi ei kirjuta; igas käsiraamatus on sellest juttu ja need mõned pisut teistmoodi nõksud ja mõned ülerääkimised, mis ma teeksin, on töö käigus või vanaaegsest raamatust tulnud.






5 kommentaari:

  1. Jah, sellist tänast päeva, kus krookused on lahti ja sumisejad ümberringi, olen ma oodanud, aga pole olnud õnnistatud sellega veel. Ikka sekkub argipäev...

    VastaKustuta
  2. Meil sinililled alles hakkavad ärkama. Kollased krookused on nagu väikesed päikesed ja linnuparv võimas

    VastaKustuta
  3. mis linnud keda nii palju korraga koos, haned ?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Haned jah, sama teed kasutavad ka luiged ja ükspäev vaatasin pikksilmaga, et mõned hane mõõtu, aga hallide jalgadega ja süsimusta kaelaga linde oli nende hulgas. Lagled.

      Kustuta
  4. Järelikult olid need ka haned, kes meist eile üle lendasid. Ma natuke kahtlesin,.ornitoloogiline kretiin nagu ma olen.

    VastaKustuta