neljapäev, 12. juuni 2014

Olin oma aiast neli (4) päeva eemal. Eile (nüüd üleeile) õhtul tulles nägin 1,5 km enne kodu ebatavaliselt palju vett põllul. Minu päevad olid vihmata olnud. Ja ilma ilma-uudisteta.
Nõnda siis - taevast on tulnud suur hulk vett ja ka rahet. Tühja sest ilust; aga aedmaasika viljavarred olid nagu noaga maha lõigatud, just lopsakamad, kahju.
Aiamaa.
Hosta lehed:


Ja kahjuritest on pääsenud vaid üks peidus olnud näärelehise roosi, Rosa pimpinellifolia õis. Ta on minu lemmik; kujutlen tema õit jalgpalli suurusena ja varsi küündimas kolmanda korruse räästasse, nii suur lemmik:

Harilik alang 'Red Baron' ja krookusliilia ja ka teised, nagu ikka.

Krookusliilia. 

See punane metsmaasikas on sel aastal mu esimene maasikas suus ja kõhus.

Harilik ebajasmiin, Philadelphus coronarius on õitest raske.

Teekummel peab veel kuivama. Selle rätiku on kudunud minu vanaema; alati tähtis rätik.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar