reede, 15. november 2013

NII SEE PÄEV LÄKS

Ballerina, Ballerina, Ballerina. Puukooli tööpäeva lõpetades käisin alati sinka-vonka läbi taimede; vahest oli mõni taim ümberkukkunud või kastmisvesi potist mööda läinud või lehetäid kohale lennanud või praktikandid töökindad vedelema jätnud... põhjust oli. Aga alati kui madalamale laskunud valgus püsilillede poolt punast näitas, siis pilk ka sinna läks. Punase juures oli silt, mis kaugele näha - "Ballerina". Nii ma seda punast ala alati silmasin. Päris lähedale ma ei läinud, sest muretsesin rohkem puude ja põõsaste pärast. "Ballerina" sobis sinna, selles kohas oli hoogu ja pööret.
Aga kui tuli aeg puukooliga hüvasti jätta, siis Taimekasvataja arvas, et ma valigu ja kinkigu lahkumise puhul endale ise taim: "Võta kohe mitu!" Oli õhtu... . Üheks taimeks valisin PUNASE. Kummardudes lugesin ka sildi teist poolt - Heuchera 'Peach Flambe' - virsik ja rummiga põlema pandud, selline dessert, olin veidi pettunud. "Ballerina" oli varem kurereha juures kasutuses. Tulp 'Ballerina' on üks minu lemmikuid.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar