neljapäev, 5. oktoober 2023

Tärn

Toidukirjandus on üpriski igav kirjandus... tõsine akadeemiline kitsehabemega härra käib söögikohtade suppe ja miljööd kirjeldamas-hindamas; palju sest targemaks saab?

Siin keedan vahukoort paksuks; kanakintsud. Mulle meeldib toitu teha.

See pilt on seotud ja ei ole ka minu lemmikutega kokandusmaailma youtube vahendusest - Thomas Keller ja Alain Passard; mulle meeldib nende kirg ja leppimine, et heaks peab nokitsema: oma põld jne. Põld ja toit laual oli mul juba enne youtube'i. Siin pildil on minu aia aedoa selle aasta viimane saak. Aedubade kaunast eraldamine on tüütu töö; aga seda väärt. Viimased erineva küpsusastmega (mitte kuivanud) aedoad panen keema, lasen keema ja lülitan kuumuse välja - üle ei tohi keeta, valan vee ära ja loputan, pressitud küüslauguga samal ajal lisan panniroale ja kuumutan selle võis ja seapeki rasvas korra läbi, ongi kõik.

Viimased kurgipunnid. Ennustatakse miinusega öid.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar