reede, 30. mai 2014

PAIDE JA SEAL LÄHEDAL

Paide.
Täna tahtsin endale uusi kummikuid, millega rabas ja jõgede ületamisel kuiva jalaga hakkama saaks. Uusi kummikuid sõitsin maakonna keskusesse ostma. Kummikute toomine lõppes fiaskoga. Kummik lagunes ühel esimesel (teisel) jalgatõmbamisel. Hale lugu. Nüüd tuleb sama retk ette võtta, et sellest käkist vabaneda. Tobe on ju aastas 4 korda tühjendatavasse prügikonteinerisse ainult lagunenud kummikuid visata, või mispärast see prügitootmis sundlus mulle peale pandi. Minu hinnangul peaks mulle prügi eest peale makstama... osta prahti?! Täiesti tavaline veerandaasta möödub mul ühe tavalise kilekotitäie (mida igas poes müüakse) pakendite kotiga, mis rämpsu mul veel tekib?

Pisikesed linnad on sümpaatsed: ma ei mõista peale eesti keele midagi, aga vaadata on alati midagi.

Pruun on maailma ilusaim värv. 







Need on ideaalsed aiad. Kartul ja õunapuud. Tehke järgi!


 Aed, briljantne aed.

Võõrliigist okaspuud väiksel krundil.

Ja täiuslikud aiad linnast väljas. Napp ja vajalik... 



Täiuslik.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar