neljapäev, 15. märts 2018

Puhtisiklik

 A-l on üks plekk-karp, kus hoiab seemnepakikesi. Ta oli täitsa häiritud, et tahtsin tema karbikeses sobrada. Mis ma siis teada sain? Lilled olid temast kõrgemad ja läbiv sõna oli "organic" ja siis idamaiste taimede huvi. Niisiis psühhoanalüüs joonistas väikse loodussõbrast seikleja. Piltidel on minu kraam.

Kurgi ja kaalika seemet on vaja, teised on olemas.
Aastast-aastasse olen kasvatanud kurki 'Amour F1'. Huvitav, blogides kolades ei ole teda äramärgituna kohanud, ikka on kõiksugu teised õed. 'Amour F1' kuulub väga varajaste sortide hulka, olles esimestest paar päeva hilisem. Vili on väga ühtlase kujuga, üleküpsemine võtab aega, koor on vähe-karvane, kurke on lihtne puhtaks pesta; tarvitan neid igat moodi. Saak on ühtlane ja hea, miks siis muidu teda kasvatan. Ja muuseas, ma ei kasta põllul kurki üldse.
Marineeritud 'Amour F1'
Kaalika sordiks tahan 'Kohalik Sinine'. Maitseb ja säilib.

Ülemiselt värviliselt pildilt paistavad: redis 'French Breakfast 3'(temal olen peatunud pikalt ja asendajat ei näe), porgand 'Chantenay Red Cored 2'(olen seda koonusjat sorti kasvatanud kolm aastat, säilib hästi ja maitsb väga häst), valge peakapsas 'Express'(varajane, terava tipuga, ühtlase kvaliteediga saak)ja üks pastinaagi seemnepakike.


1 kommentaar:

  1. Ma sobrasin ka täna seemnetes, et mis vaja ja mida mitte :) kevad hakkab kohale jõudma

    VastaKustuta