neljapäev, 21. september 2017

Pohlad, pohlad

Pohl on minu lemmik moosimari nr. 1. Mulle meeldib tema mõrkjus, mis sobib kokku nii soolasemate, kui ka magusate kookidega, tema iseloom on jääv. Täna sattusin ühele pohla-alale millist pole minu silmad seni näinud...
Aeglase korjajana sain 12 liitrise pange 2,5 tunniga täis. Nüüd toas marju puhastades venib aeg. Vihmamärgi marju on maru tüütu puhastada, vist panen riidele kuivama ja jätkan järgmisel päeval.


3 kommentaari:

  1. Anonüümne21.9.17

    Meie kandis oli tänavu ka hullult palju pohli, sai ikka üsna palju neid koju toodud.
    maurus

    VastaKustuta
  2. Oo! Ilus. Ja milline saak sul siis! Pohl on tõesti hästi mõnus mari, ma ise teen pohla-õuna. Kunagi kui ploome sain, siis tegin pohla-õuna-ploomi, see oli ka hästi mõnus.

    VastaKustuta
  3. Sellises pohlakohas oleks isegi mina nõus marju korjama :)

    VastaKustuta