reede, 17. oktoober 2014

LÕPP - VÕI PIKK PAUS

Ei tea kumb. Hommikul oli hall maas ja erk päike; varjud olid teravad ja pimedad. Tegin hommikul oma lubatud telefoni-kõne ja mõtlesin, et mida ilusal päeval ette võtta; küüslaugud on ikka veel maha panemata. Läksin tekialla tagasi, mõtlesin ja magasin - inimesed on nii väsitavad. Magasin kaugele üle pealelõuna; päev oli viimasesse veerandisse jõudmas. Jalutasin veidi aias. Enne pimedat toon kuurialt puid. Kõik.
Tänan Teid!

***



6 kommentaari:

  1. pausi pidamast ei saa ju kedagi keelata aga ära palun väga pikka pea, see on üks mu lemmikblogisid ja mitte ainult minu :)

    VastaKustuta
  2. Jah...siinkohal ei saa ka mina enam suud pidada ja astun kardina tagant välja ja ütlen, et olen seda blogi kaua lugenud ja neid looduspilte nautinud ja et nõnda kahju oleks kui...Ja ma usun, et me pole Rahutu Rahmeldajaga mitte sugugi ainukesed lugejad ja looduseimetlejad. Ma pole varem sõna võtnud põhjusel, et nende kirjelduste olemus on nii ehe ja eriline, esitlused mõtisklevad nagu vaikne muusika. Parem siis kuulan ja vaatan, sest ilus on. Kui hakkan kommenteerima, äkki ei kirjutagi enam...noh ja nüüd siis niimoodi iseenesest, et jäetakse pooleli. Mõistetav. Vaheldust ja uusi tuuli vajab igaüks...aga sahtlisse ju võiks, sest ei mina usu, et enam kunagi loodusesse või mõne kauni koha peale mitte kunagi ei lähe. Kõike kaunist soovides.:)

    VastaKustuta
  3. Muidugi - keerasin täna Tallinn-Tartu maanteelt kõrvale ja sirutasin selga; üks tüdruk, nii mulle näis, et tüdruk, kihutas minust ATV-ga mööda, selline karge sügisõhtu tuul keres ja tumedad juuksed... . Jalutasin põldude vahel. Tagasiteel oli mul üks kahe-liitrine plastiktaara pudel näpus ja ta kihutas minust jälle mööda. Kas tõesti tüdruk? Tegin pilti vaid pruunidest jalakalehtedest.

    VastaKustuta
  4. Kuigi mõni tüdruk sekka oleks vahel ju ka kena, siis siia tuleme ikka nende jalakalehtede, kastepiiskade, õite ja lehtede, kauni Eestimaa ning mõne maitsva suupala pärast! Lõpu korral oleks küll kahju suur!

    VastaKustuta
  5. Lõppu ei tohiks küll kuidagi tulla, see oleks millestki väga olulisest ilmajäämine. Ja kas seda päris lõppu üldse olemas ongi? Loodus elab ka talvel ja mõnikord veel ilusamatki elu kui suvel

    VastaKustuta
  6. Ei,kindlasti mitte lõpp! Kui siis lihtsalt väike paus,aga väike!
    Jään ootama?

    VastaKustuta